رفع خطای your connection is not secure در گوگل کروم

رفع خطای your connection is not secure در گوگل کروم

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 10:01 | بازدید : 14233
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

اصفهان وبسایت ✔️ # طراحی سایت در اصفهان

خطای SSL در مرورگر گوگل کروم کمی متفاوت خواهد بود. در صورتی که از این مرورگر استفاده کنید، هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL دارد، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که در آن پیغامی با عنوان your connection is not secure در گوگل کروم نمایش داده می‌شود.

 

 

 

برای رفع مشکل ssl در مرورگر کروم ابتدا روی دکمه Advanced کلیک کنید و سپس مشابه چیزی که در تصویر زیر میبینید روی دکمه (Proceed to Domain.com (Unsafe کلیک کنید.

 

 

 

در این صورت مشکل your connection is not secure در مرورگر گوگل کروم رفع شده و گواهی امنیتی تایید خواهد شد. حال به صفحه‌ی سایت مورد نظرتان انتقال خواهید یافت. به این نکته هم دقت داشته باشید که در مرورگر گوگل کروم نیز مشابه فایرفاکس اگر مشکل بخاطر تنظیمات ساعت سیستم نباشد، همچنان آیکون HTTPS به رنگ قرمز است فقط می‌توانید به محتوای سایت دسترسی داشته باشید. بنابراین همچنان داده‌های شما از HTTP لود شده و فاقد امنیت هستند.

 

حل مشکل certificate error در اینترنت اکسپلورر

در مرورگر Internet Explorer نیز هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL دارد، با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که در آن پیغام خطا به صورت this is a problem with this website’s security certificate نمایش داده خواهد شد.

 

ؤفع ارور ssl مرورگر

 

برای رفع مشکل ssl در مرورگر IE کافی است روی گزینه‌ی Continue to this website (not recommended) کلیک کنید تا به صفحه‌ی سایت مورد نظرتان منتقل شوید. توجه داشته باشید که در این مرورگر نیز شما در حالتی که قفل HTTPS فعال نیست وارد سایت خواهید شد و داده‌های رد و بدل شده در سایت فاقد امنیت هستند.

 

حل ارور invalid certificate در مرورگر Opera

هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL را دارد، اگر از مرورگر Opera استفاده کنید پنجره‌ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد که در آن پیغام خطای تایید SSL در مرورگر اپرا به صورت invalid certificate نمایش داده خواهد شد. اما به راحتی می توان نسبت به رفع مشکل ssl در مرورگر اقدام کرد. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

 

رفع ارور ssl مرورگر

 

برای رفع مشکل invalid certificate در مرورگر اپرا کافی است روی دکمه‌ی Continue Anyway کلیک کنید تا به صفحه‌ سایت مورد نظرتان منتقل شوید. در این مرورگر نیز مشابه مرورگرهای قبلی ممکن است قفل SSL به حالت فعال در نیاید که در این صورت نشان از رد و بدل شدن داده‌ها در محیطی غیر ایمن خواهد داشت.

 

تایید گواهی SSL در مرورگر Safari

هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL را دارد، از طریق مرورگر Safari با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که پیغام خطا با عنوان This Connection Is Not Private نمایش داده خواهد شد. در این مرحله باید روی گزینه visit this website کلیک کنید.

 

تایید گواهی SSL در مرورگر Safari

 

در این صورت برای رفع این مشکل مشابه تصویر بالا ابتدا روی دکمه Show Certificate کلیک کنید.

 

منبع:

https://mizbanfa.net/blog/other/web/fixed-the-connection-untrusted-error-in-browser/

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش