صلاحیت ها و فرایندهای قابل تأیید

صلاحیت ها و فرایندهای قابل تأیید

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 9:50 | بازدید : 165
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

شیوه های رایگان برای تقویت سئو سایت در سال 2017 - راه های رایگان تقویت سئو  سایت - سئو

وقتی به دنبال یک شریک بازاریابی هستید ، گم شدن در وب سایت های جذاب و نمونه کارهای گسترده آسان است. و گاهی ممکن است بیش از آنچه شایسته آن هستند به وب سایت مزاحم بازاریاب اعتماد کنید.

 

وقتی بسیاری از آژانس ها و بنگاه های بازاریابی تجارت شما را می خواهند ، از کجا می دانید کدام شرکت بازاریابی ورودی برای کسب و کار شما بیشتر منطقی است؟

 

در اینجا چهار صلاحیت سئو چیست  وجود دارد که باید کاملاً در شرکت بازاریابی ورودی به دنبال آنها باشید.

 

شما اقدامات اساسی در زمینه غربالگری را می دانید ، مانند درخواست ارجاع از سایر شرکای تجاری ، بررسی مطالعات موردی آژانس و پیگیری وبلاگ آنها. اما هنگامی که گزینه های خود را به تعداد محدودی از نمایندگی ها محدود کردید ، در اینجا نحوه انتخاب شرکت مناسب برای شما وجود دارد:

 

1. اعتبار ، صلاحیت ها و فرایندهای قابل تأیید

اعتماد و اعتبار در یک رابطه بازاریابی حیاتی است. به هر حال ، شما در شرف پرداختن هزاران دلار و آینده تجارت خود به دست آنها هستید. برای کسب اعتبار در یک صنعت ، آژانس کاری که با آن کار می کنید باید آنچه را که آنها با یک وبلاگ با کیفیت بالا و به روزرسانی شده مرتباً تبلیغ می کنند ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل را انجام دهد.

 

وب سایت آژانس را مرور کرده و به دنبال شاخص های اعتماد و اعتبار (به شکل سازگاری) باشید. آیا وب سایت و وبلاگ آنها نشان می دهد که آنها تجربه لازم برای رفع نیازهای شما را دارند؟ در غیر این صورت ، می توانید انتظار همان بازاریابی ناخوشایند را برای شرکت خود داشته باشید.

 

اگر آنچه را می بینید دوست دارید ، مکالمه را بیشتر ادامه دهید. آژانس از چه ابزاری استفاده می کند و چگونه صلاحیت اجرای آنها را دارد؟ آیا آنها سریعاً اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند یا تا آنجا که می توانند روند کار را از شما پنهان می کنند؟ بازاریابی یک نمایش جادویی نیست. آنها باید مایل باشند شما را در مورد ابزارها و فرایندهایی که استفاده می کنند آموزش دهند.

 

2. سازگاری در قیمت ، ارتباطات و تجربه

برای یک رابطه کاری طولانی مدت ، شرکت و آژانس بازاریابی شما باید در سه سطح مختلف همگام شوند: قیمت ، سبک های ارتباطی و فرهنگ و تجربه.

 

بنگاه های بازاریابی مدل ها ، نرخ ها و دامنه های مختلف قیمت گذاری دارند. برخی از آژانس ها می توانند به سرعت خود را بر اساس نرخ یا ساختار قیمت گذاری ، از خدمات شما خارج کنند. و حتی اگر بتوانند ROI قابل توجهی را اثبات کنند ، اگر نمی خواهید آنقدر هزینه کنید یا اینکه توانایی بازگشت سرمایه را نمی بینید ، مناسب نخواهد بود.

 

قیمت اغلب می تواند همزمان با تجربه باشد. شرکت های بازاریابی با سابقه ROI بالا در صنعت شما ارزش سرمایه گذاری را دارند. آیا می توانند نمونه هایی را نشان دهند؟

 

ویژگی نهایی سازگاری اغلب نادیده گرفته می شود حتی اگر قلب رابطه کاری شما باشد. فرهنگ و سبک ارتباطی شرکت و شرکت شما باید متناسب باشد. ارتباط صادقانه - خواه آن را با یک جنبه "سرگرم کننده" یا "فقط واقعیت ها" بگیرید - منجر به انتظارات و پیشرفت مناسب می شود. سو Mis ارتباط مستقیماً منجر به بلایای تجاری می شود.

 

3. یک راه حل کاملاً م effectiveثر ، کارآمد و قابل اندازه گیری

تمرکز تاکتیکی برای یک مشکل یک بار مناسب است. اما یک آژانس بازاریابی باید یک راه حل طولانی مدت ارائه دهد که هم کارآمد باشد و هم م effectiveثر. راه حلی که باعث صرفه جویی در وقت شما و رسیدن به اهدافی می شود که تعیین کرده اید.

 

آژانس بازاریابی که با آن کار می کنید باید فرایندها و نرم افزاری در اختیار داشته باشد تا مسئولیت های خود را سریعتر از آنچه که خودتان می توانستید انجام دهد. به جای هدایت بودجه به سمت مدیریت حساب ، تمرکز بر انجام سریع کار و استفاده از تخصص آنها چیزی است که بودجه شما را به حداکثر می رساند. "آنجا شده است ، این کار را انجام داده ام" همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

 

4. گواهینامه بازاریابی ورودی HubSpot

صدور گواهینامه از این جهت مهم است که چگونه صفحه اول گوگل باشیم به اعتبار شرکتهای بازاریابی که ارزیابی خواهید کرد ، کمک می کند. گرچه بسیاری از گواهینامه های مختلف وجود دارد که یک آژانس یا افراد در یک آژانس می توانند بدست آورند ، ما متخصصان دارای بازاریابی ورودی HubSpot را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

به جای تأیید اینکه یک بازاریاب از یک تاکتیک واحد (مانند رسانه های اجتماعی یا تجزیه و تحلیل وب) درک می کند ، گواهینامه HubSpot تمام تاکتیک های بازاریابی و اندازه گیری را با هم ترکیب می کند. برای تصویب گواهینامه ، یک بازاریاب باید هر یک از تاکتیک ها را بفهمد ، اما همچنین چگونگی انطباق همه آنها با یکدیگر را در یک کمپین درک می کند. اغلب ، متوجه خواهید شد که بازاریاب های مجاز بازاریابی درونی HubSpot توانایی های گسترده ای در زمینه برنامه ریزی مبارزاتی دارند که باعث می شود آنها چیزی فراتر از یک متخصص SEO ، بازاریاب محتوا یا تحلیلگر باشند.

 

هنگامی که کل تصویر برای رسیدن به اهداف قابل اندازه گیری شما جمع می شود (برای کمک به افزایش بازدید از وب سایت ، تولید هدایای جدید و پرورش آگهی های جدید برای تبدیل شدن به مشتری) دلارهای بازاریابی شما به پتانسیل کامل خود می رسند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش