ماژول های php

ماژول های php

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 10:02 | بازدید : 103
نویسنده : Admin | نظرات (0)

طراحی سایت نویسندگان پلی به سوی مخاطبان - طراحی سایت

 

در باکسی که به شما نمایش داده می شود باید اطلاعات زیر را وارد نمایید:

Type: در این بخش باید نوع رکورد را مشخص کنید. نوع رکورد مورد نظر که باید انتخاب شود همان A است.

Name: در این قسمت باید آدرس ساب دامین ایجاد شده را به صورت کامل و با فرمت sub.yourdomain.com وارد نمایید.به عنوان مثال blog.mizbanfa.net

IPv4 address: این قسمت را باید با آدرس آی پی هاست خود پر نمایید. این آدرس را می توانید همانند تصویر زیر از طریق بخش «Shared IP Address» در صفحه اصلی پنل مدیریتی هاست خود مشاهده نمایید یا از میزبانی وب خود درخواست نمایید. کاربران میزبان فا با مراجعه به ناحیه کاربری> بخش تاریخچه ایمیل می توانند ایمیلی تحت عنوان اطلاعات سرویس را بررسی نموده و آیپی سرور میزبان خود را کپی کنند.

بعد از وارد کردن اطلاعات فوق باید روی دکمه «Save» کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر

بدین ترتیب رکورد جدید برای ساب دامین مورد نظرتان ایجاد می شود. در نتیجه دیگر با مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر رو به رو نخواهید شد.

 

اگر در قسمت Proxy status ابرهای موجود نارنجی رنگ باشد یعنی کلودفلر برای رکورد مورد نظر فعال می باشد.

اگر ابرها خاکستری باشد یعنی cloudflare برای آن رکورد غیرفعال است.

با کلیک روی این ابرها می توانید وضعیت آنها را به حالت فعال یا غیرفعال تغییر دهید.

دقت کنید در صورت تهیه cdn از دیگر سرویس دهنده های فعال مثل ابر آروان نیز روال کار به همین شکل است. یعنی باید رکوردهای مربوط به ساب دامین های جدید خود را مطابق با آموزش های ارائه شده از طریق وب سایت این ارائه دهنده خدمات cdn ایجاد نمایید.

 

یکی از معمول ترین مشکلاتی که افراد در هنگام استفاده از سرویس cloudflare با آن مواجه می شوند، عدم فعالسازی آن برای ساب دامین ها و چگونگی تعریف رکوردهای جدید در آن است. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش بر این بوده است تا با ارائه آموزشی جامع به شما در مسیر حل مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر کمک کنیم. بدین ترتیب می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس کلودفلر را برای تمامی رکوردهای تعریف شده به ویژه رکوردهای ساب دامین خود فعال نمایید.

نصب مجنتو یکی از اقداماتی است که بسیاری از وبمستران همواره به دنبال آن هستند. اما گاهی ممکن است در این مسیر با خطاهایی رو به رو شوید که امکان نصب این فروشگاه ساز را از شما بگیرد. در چنین مواقعی شناسایی دلایل این خطاها و نحوه رفع آنها می تواند بسیار کمک کننده باشد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا نصمیم داریم نحوه رفع خطاهای نصب مجنتو را را به شما آموزش دهیم. پس اگر می خواهید با این خطاها آشنا شده و یاد بگیرید که چگونه به رفع مشکل در نصب مجنتو بپردازید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

 

آشنایی با خطاهای نصب مجنتو

رفع انواع مشکل در نصب مجنتو

آشنایی با خطاهای نصب مجنتو

هنگام نصب مجنتو روی هاست خود ممکن است با خطاهای مختلفی رو به رو شوید که امکان ادامه فرآیند نصب را از شما سلب کند. به همین دلیل باید با این خطاها آشنایی کامل داشته و نحوه رفع آنها را بدانید تا بتوانید در سریع ترین حالت ممکن مشکل در نصب مجنتو را رفع و فرآیند نصب را پیش ببرید. متداول ترین خطاهایی که ممکن است در این مسیر با آنها رو به رو شوید، ممکن است در خصوص یکی از موارد زیر باشد:

 

در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از مشکلات نصب مجنتو خواهیم پرداخت.

 

موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که شرکتی که از آن خدمات هاستینگ خود را تهیه می کنید، پیش نیازهای نصب مجنتو را دارا باشد. بهتر است قبل از تهیه سرویس خود این موضوع را بررسی و درباره آن سوال بپرسید. چرا که اگر پیش نیازهای این فروشگاه ساز روی سرور وجود نداشته باشد، شما امکان نصب و راه اندازی مجنتو را نخواهید داشت. همچنین می توانید پیش از هر کاری به کمک آموزش قدم به قدم زیر مراحل نصب مجنتو روی هاست خود را بررسی نموده و ببینید چه اشتباهی حین مراحل نصب انجام داده اید. اگر ارور مربوطه رفع نشد ادامه آموزش را مطالعه نمایید.

 

 آموزش گام به گام نصب مجنتو روی هاست سی پنل

 

رفع انواع مشکل در نصب مجنتو

به طور کلی ممکن است در هنگام نصب magento با یکسری از مشکلات رو به رو شوید و تا زمانی که آنها را رفع نکنید، نمی توانید فرآیند نصب را تکمیل نمایید. خطایی که شما ممکن است با آن رو به رو شوید در یکی از دسته های زیر قرار می گیرد:

 

مشکلات مربوط به نسخه php هاست

مجوزهای دسترسی

1. بررسی نسخه PHP

امکان بررسی نسخه PHP هاست شما از طریق بخش PHP Version Check امکان پذیر است. در صورتی که ورژن PHP هاست شما پایین تر از 5.4 باشد، در این قسمت با خطا رو به رو خواهید شد.

 

خطاهای نصب مجنتو

 

در چنینی حالتی باید به پنل مدیریتی هاست خود مراجعه کرده و از طریق بخش مربوطه ورژن PHP خود را تغییر دهید. البته لازم است در نظر داشته باشید که سرورهای هاستینگ های مختلف از نظر پشتیبانی از نسخه های PHP متفاوت هستند. پس در همان ابتدای کار و در هنگام خرید هاست باید به این نکته دقت لازم را داشته باشید.

 

 

 آموزش تغییر ورژن php در سی پنل  تغییر ورژن php در هاست دایرکت ادمین

 

2. بررسی تنظیمات PHP

در این بخش شما با موردی تحت عنوان PHP Settings Check مواجه خواهید شد. رایج ترین خطایی که ممکن است هنگام نصب مجنتو با آن رو به رو شوید، خطای always_populate_raw_post_data است. این خطا نشان می دهد که در پیکربندی فایل php.ini شما اشکالی وجود دارد و باعث می شود فرآیند نصب Magento دچار مشکل شود. به منظور حل این مشکل در نصب مجنتو باید وارد پوشه مربوط به PHP هاست خود شوید یا اینکه می توانید از طریق فایل php.ini اقدام کرده و عبارت always_populate_raw_post_data را در آن جستجو کنید.

منبع:

https://mizbanfa.net/blog/cms/fix-magento-installation-errors/

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش