بک لینک

بک لینک

تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 11:40 | بازدید : 154
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Image result for بک لینک و سئو

 

س از انتشار آن ، مطمئن شوید که آن را با کارشناس به اشتراک می گذارید. هدف این است که آنها مطالعه موردی را با مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا دید شما بیشتر شود.

 

این به شما کمک می کند فرصت  بک لینک چیست بیشتری برای ایجاد بک لینک از طریق خوانندگان تأثیرگذار که خود سازنده محتوا هستند ، کسب کنید. تأثیرگذارها حتی ممکن است در آینده در یک پست مرتبط به مطالعه پیوند دهند.

 

شماره 14 نظرات خود را در بلاگ هایی که قبلاً نظرات بسیاری از افراد دیگر داشته اند ، ارسال کنید

اول از همه ، من تنها کسی نیستم که از این استراتژی استفاده می کنم و در مورد آن از مایکل پوزدنف آموخته ام که یک روش عالی برای نتایج خود را ادویه کرده است.

 

در واقع ، آنچه شما باید انجام دهید این است:

 

لیست URL ها و رتبه بندی آنها

 

همه این وبلاگ ها دارای نظرات هستند (به جز SEJ که در برخی مواقع تصمیم گرفت عملکرد نظر در سایت خود را خاموش کند). اتفاقاً ، بسیار تعجب آور است که می بینیم رابی ریچاردز از برایان دین پیشی گرفته است.

 

لیست مفسران را با سایتهایشان دریافت کنید. اگر مثل من از کارهای خسته کننده و تکراری متنفر هستید ، باید امتحان کنید Scraper Extension. به شما کمک می کند ظرف چند ثانیه این کار را انجام دهید.

در آخر ، باید مخاطبین آن کاربران را پیدا کنید. آنجاست که می توانید از ابزار ارتباط SpyFu استفاده کنید: به محض بارگذاری لیست وب سایت ها در آن ، آدرس ایمیل کاربران به طور خودکار پیدا می شود.

آیا هک های دیگری وجود دارد که شما بشناسید؟

هنگامی که یک لیست جستجوی پیوند "گرم" ایجاد کردید ، دستیابی به آن نباید زمانبر باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، وقتی به سراغ شخصی می روید که قبلاً در مورد شما چیزی نشنیده است ، جلب توجه او و ایجاد اعتماد بسیار چالش برانگیز است. اما اگر نقاط مشترکی دارید ، شکستن یخ زمین اول کار بسیار ساده تری است.

 

اگر این روش ها برای شما مفید بود به من اطلاع دهید. و اگر از منابع ساخت پیوندهای استفاده نشده دیگری اطلاع دارید ، خوشحال می شوم که در مورد آن بشنوم!

از یک صفحه، ترجیحا یک لینک به صفحه مورد نظرتان بدهید

متأسفانه بعضی از تازه کاران به اشتباه فکر می کنند که اگر از یک صفحه چندین بار به صفحه هدف لینک داخلی بدهند احتمال کراول شدن صفحه هدف بالاتر می رود. در حالی که چنین نیست و اگر چند لینک به یک صفحه واحد بدهید، گوگل فقط انکر تکست بالاتر در صفحه را مورد توجه قرار می دهد. با تکرار این روش فقط ممکن است به ناوبری کاربران در سایت کمک کنید به شرطی که زیاده روی نکنید.

از یک انکر تکست یکسان برای لینک دادن به دو صفحه متفاوت سایت استفاده نکنید!

اگر چنین اشتباهی را مرتکب شوید گوگل هم به اشتباه می افتد و فکر می کند که هردو صفحه دقیقا دارای موضوعی یکسان هستند. پیشنهاد می کنیم که برای هر لینک داخلی از متن توصیفی متفاوتی بهره ببرید.

از nofollow کردن لینک های داخلی پرهیز کنید

نوفالو به گوگل می فهماند که اعتبار سئویی صفحه مبدأ را به صفحه مقصد انتقال ندهد. از این تگ بیشتر برای لینک های خارجی استفاده می شود یعنی لینک هایی که از سایت خود به دیگر سایت ها می دهید. اما متاسفانه بعضی از سایت ها در لینک های داخلی از تگ nofollow استفاده کرده اند که کاری کاملا غلط است. برای آشنایی با تگ نوفالو به تصویر زیر دقت کنید.

 اگر سایت وردپرسی دارید می توانید به راحتی در ویرایشگر متن صفحات، این تگ را به کار ببرید یا آن را بردارید. البته پلاگین هایی هم برای افزودن آسان نوفالو به لینک های مدنظر شما وجود دارد.

توجه داشته باشید که به صورت پیش فرض سئو چیست وقتی لینک متنی به صفحه ای می دهید، این لینک، فالو خواهد بود.

از پلاگین های خودکار لینک ساز داخلی استفاده نکنید!

برایان دین صاحب وب سایت مشهور backlinko به ۳ دلیل زیر، شدیدا مخالف استفاده از لینک سازی اتوماتیک است:

1.پلاگین های لینک داخلی ساز معمولا هوشمند و استراتژیک عمل نمی کنند. آنها تشخیص نمی دهند که چه صفحاتی نیازمند انتقال اعتبار سئویی هستند. یعنی نه صفحه مبدا را درست انتخاب می کنند و نه صفحه مقصد را.

2.اسپم کردن انکر تکست ها: بسته به سایز سایت شما، یک پلاگین ممکن است مثل آب خوردن بیش از ۱۰۰۰ انکر تکست کاملا یکسان را یک شبه لینک کند! این از دید گوگل یک کار اسپمی به حساب می آید.

3.به تجربه کاربری کاری ندارند: لینک داخلی فقط کاربرد سئویی ندارد. بلکه قرار است به خواننده سایت شما کمک هم کند تا محتواهای تکمیلی را هم بخواند و به خواسته اش برسد.

منابع:

انواع روش های بک لینک گیری

بک لینک پروفایلی : سایت هایی که میتوانید در آنها پروفایل ایجاد کنید. ممکن است به شما اجازه قرار دادن لینک را بدهند. در اینصورت به بک لینک های پروفایلی معروف میباشند. که البته اغلب نوفالو هستند.

بک لینک فرومی : در انجمن هایی که در حوزه فعالیت سایت شما قرار دارند و بازدید و کلیک بالایی برای آنها صورت میگیرد بک لینک فرومی گفته میشود. شما با مشارکت در پست ها ،یا قرار دادن مطلب و یا امضا خود کهخ لینک سایت شما است میتوانید بک لینک دریافت کنید.

بک لینک کامنتی : به هر نوع لینکی که در انتهای محتوای یک وب سایت به وسیله کاربران آن سایت ایجاد می شود بک لینک کامنتی می گویند. این نوع بک لینک ها اکثرا به صورت نوفالو و درصد پایینی از آنها فالو می باشند. 

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود. که میتوانید در آنها لینک سازی کنید به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک ها در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : در انواع شبکه های اجتماعی با قراردادن مطلبی و لینک دادن به سایت خود میتوانید از آنها بک لینک دریافت کنید. باتوجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه پر بازدید هستند میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش