رشد هزینه تجارت الکترونیکی

رشد هزینه تجارت الکترونیکی

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 15:57 | بازدید : 124
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

Web Design » True Pixel

 

مثل همه در سیاره زمین ، من این روزها بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانم زیرا اثرات کلاستروفوبیک بیماری همه گیر COVID-19 را تحمل می کنم.

 

به همین ترتیب ، وقتی من به سختی در جستجوی "شادی" در انبوهی از وسایلم که روی تخت من ریخته شده نیستم ، مانند ماری کوندو که می گوید باید انجام دهم ، یا با مصرف هر یک از سریال های بسیار پرخطر موجود در Netflix ، متر کار - بسیار.

 

برای برخی از افراد ، رفع این مانع بین خانه و دفتر بسیار بد شده است به طوری که آنها دیگر از گفتن کار در خانه دست کشیده اند و اکنون می گویند در محل کار زندگی می کنند.

 

من فکر می کنم این یک حلقه خوب دارد ، اگرچه من چند سال است که یک کارمند از راه دور هستم و زندگی در محل کار را دوست دارم. من شخصاً با تعداد زیادی آگهی درگیر شده ام که بیش از حد ناشایست خریدهایی را که برای مقاوم سازی دفتر خانه خود انجام داده ام و آن را به یک دفتر کار عالی در محل کار در راحتی ، اما در اکثر مواقع تبدیل کرده ام ، بودجه رستورانم را برای استفاده بهتر قرار دادم.

 

بله ، این سئو چیست  یک کلمه است.

 

به همین دلیل وقتی پنجشنبه گذشته دیدم که آخرین گزارش روند تبلیغات جهانی از WARC Data اعلام کرده است که مارک ها 58.5 میلیارد دلار ، یعنی حدود 18 درصد افزایش ، در سال جاری برای پاسخگویی به رونق تجاری تجارت الکترونیکی هزینه می کنند کاملاً منطقی است. در خرید آنلاین.

 

این رشد هزینه تجارت الکترونیکی به چه معناست؟

این گزارش در حالی منتشر می شود که کاهش جهانی هزینه های تبلیغاتی در حدود 8.1٪ ، یا 49.6 میلیارد دلار ، در حالی که COVID-19 همچنان در جایی که مشتریان با درآمد سخت در محل کار خود صرف می کنند ، شکل می گیرد ، شکل می گیرد.

 

به عبارت دیگر ، تأثیر در فضای رسانه ای به یک اندازه احساس نمی شود - رشد چشمگیر تجارت الکترونیکی ، مارک ها را به سمت رسانه های قابل خرید سوق داده است. از آنجایی که خریداران خریدهای غیر حضوری بیشتری انجام می دادند ، اکنون اکثریت قریب به اتفاق خریدها از راه دور و بصورت آنلاین انجام می شود ، به دلیل بیماری همه گیر.

 

🔎 مرتبط: مشاهده همه دیدگاه های فروش دیجیتال ویروس کرونا و بازاریابی

 

(داستان واقعی: اولین باری که WARC را دیدم ، مطمئناً مجبور شدم آن را جستجو کنم و در یافتن آنچه که مخفف آن بود مشکل داشتم تا اینکه دیدم مخفف مرکز تحقیقات جهانی تبلیغات است. این یا آن بود یا World Alliance Of کلیساهای اصلاح شده و ، گرچه آنها احتمالاً از آنچه در دنیای تبلیغات می گذرد بسیار مطلع و الهام گرفته شده اند ، پول من در گذشته است.)

 

بنابراین ، این تنها عامل دیگری است که باعث می شود تبلیغ کنندگان به فضای دیجیتال - این بار به زور - بیایند تا به دنبال مشتری بگردند. با این حال ، در فضای آنلاین ، داده های کیفی پیرامون چشم انداز آنها بسیار غنی تر از تلویزیون است که بیشتر به جمعیت عمومی متکی است و موجودی فوق العاده کاهش یافته از علایق احتمالی.

 

🔎 مرتبط: 72 ویژگی که هر وب سایت تجارت الکترونیکی باید داشته باشد

 

ظهور بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بر این عقیده است که هدف قرار دادن مشتری در جستجوی فعال کالایی یا خدماتی مانند شما ، ارزش آن چیزی بیشتر از کاشتن بذر محصول یا خدمات شما در هنگام تعطیلات تجاری تلویزیون است.

 

همانطور که در ویدئو زیر مشاهده می کنید ، هزینه های تبلیغات در سال های اخیر کاملاً تغییر شکل داده است - و فقط با دور شدن مشتریان از روش های سنتی مصرف سرگرمی و کالاهای فیزیکی ، این روند همچنان ادامه دارد.

 

 

تبلیغات WARC-Global هزینه های 1980-2020 را انجام داده است

 

شرکت شما چگونه می تواند از این روند استفاده کند؟

همانطور که بیشتر و بیشتر مردم جهان می فهمند که باز کردن درب ورودی خود به روی تلی از مواد غذایی آماده ، مواد غذایی ، مواد غیر قابل فساد ، الکترونیک ... به گفته شما ، خرید کالاهای آنلاین فقط در حال افزایش است - براساس WARC ، در سال جاری در مجموع 183 میلیارد دلار است.

 

این یک میلیارد دلار با "ب" است ،

 

من می گویم زمان مناسب است که نگاهی به هزینه تبلیغات فعلی خود بیندازیم تا ببینیم آیا فرصتی برای متنوع سازی و قرار دادن کمی از دلار تبلیغات خود در سیستم های تجارت الکترونیکی مانند آمازون ، والمارت یا Google وجود دارد.

 

🔎 مرتبط: Shopify COVID-19 موج پیچیده ای از سازگاری مشاغل را بیان می کند

 

اگر شرکت شما محصولات جسمی مانند شگفت انگیزترین میز کار در محل کار در راحتی و در عین حال ایستاده در بیشتر مواقع را به فروش می رساند ، ممکن است از قبل به طور طبیعی با برخی تبلیغات هدفمند تلاش تجارت الکترونیکی خود را تکمیل کنید ، اما این بار من معنی آن: هیچ وقت مانند حال وجود ندارد.

 

گفته می شود ، اگر شرکت شما فقط به رسانه های سنتی مانند رادیو ، تلویزیون یا نامه های مستقیم برای نیازهای تبلیغاتی شما اعتماد می کند ، ممکن است واقعاً متعجب باشید که با جابجایی بخشی از بودجه خود چه مقدار پس انداز می کنید. علاوه بر این ، شما از داده های موجود برای واقعاً ردیابی ROI خود و تصمیم گیری آگاهانه در مورد هزینه هزینه دلار تبلیغاتی خود ، خوشحال خواهید شد

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش