رفع خطا - 2

رشد هزینه تجارت الکترونیکی

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 15:57 | بازدید : 125
نویسنده : Admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

Web Design » True Pixel

 

مثل همه در سیاره زمین ، من این روزها بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانم زیرا اثرات کلاستروفوبیک بیماری همه گیر COVID-19 را تحمل می کنم.

 

به همین ترتیب ، وقتی من به سختی در جستجوی "شادی" در انبوهی از وسایلم که روی تخت من ریخته شده نیستم ، مانند ماری کوندو که می گوید باید انجام دهم ، یا با مصرف هر یک از سریال های بسیار پرخطر موجود در Netflix ، متر کار - بسیار.

 

برای برخی از افراد ، رفع این مانع بین خانه و دفتر بسیار بد شده است به طوری که آنها دیگر از گفتن کار در خانه دست کشیده اند و اکنون می گویند در محل کار زندگی می کنند.

 

من فکر می کنم این یک حلقه خوب دارد ، اگرچه من چند سال است که یک کارمند از راه دور هستم و زندگی در محل کار را دوست دارم. من شخصاً با تعداد زیادی آگهی درگیر شده ام که بیش از حد ناشایست خریدهایی را که برای مقاوم سازی دفتر خانه خود انجام داده ام و آن را به یک دفتر کار عالی در محل کار در راحتی ، اما در اکثر مواقع تبدیل کرده ام ، بودجه رستورانم را برای استفاده بهتر قرار دادم.

 

بله ، این سئو چیست  یک کلمه است.

 

به همین دلیل وقتی پنجشنبه گذشته دیدم که آخرین گزارش روند تبلیغات جهانی از WARC Data اعلام کرده است که مارک ها 58.5 میلیارد دلار ، یعنی حدود 18 درصد افزایش ، در سال جاری برای پاسخگویی به رونق تجاری تجارت الکترونیکی هزینه می کنند کاملاً منطقی است. در خرید آنلاین.

 

این رشد هزینه تجارت الکترونیکی به چه معناست؟

این گزارش در حالی منتشر می شود که کاهش جهانی هزینه های تبلیغاتی در حدود 8.1٪ ، یا 49.6 میلیارد دلار ، در حالی که COVID-19 همچنان در جایی که مشتریان با درآمد سخت در محل کار خود صرف می کنند ، شکل می گیرد ، شکل می گیرد.

 

به عبارت دیگر ، تأثیر در فضای رسانه ای به یک اندازه احساس نمی شود - رشد چشمگیر تجارت الکترونیکی ، مارک ها را به سمت رسانه های قابل خرید سوق داده است. از آنجایی که خریداران خریدهای غیر حضوری بیشتری انجام می دادند ، اکنون اکثریت قریب به اتفاق خریدها از راه دور و بصورت آنلاین انجام می شود ، به دلیل بیماری همه گیر.

 

🔎 مرتبط: مشاهده همه دیدگاه های فروش دیجیتال ویروس کرونا و بازاریابی

 

(داستان واقعی: اولین باری که WARC را دیدم ، مطمئناً مجبور شدم آن را جستجو کنم و در یافتن آنچه که مخفف آن بود مشکل داشتم تا اینکه دیدم مخفف مرکز تحقیقات جهانی تبلیغات است. این یا آن بود یا World Alliance Of کلیساهای اصلاح شده و ، گرچه آنها احتمالاً از آنچه در دنیای تبلیغات می گذرد بسیار مطلع و الهام گرفته شده اند ، پول من در گذشته است.)

 

بنابراین ، این تنها عامل دیگری است که باعث می شود تبلیغ کنندگان به فضای دیجیتال - این بار به زور - بیایند تا به دنبال مشتری بگردند. با این حال ، در فضای آنلاین ، داده های کیفی پیرامون چشم انداز آنها بسیار غنی تر از تلویزیون است که بیشتر به جمعیت عمومی متکی است و موجودی فوق العاده کاهش یافته از علایق احتمالی.

 

🔎 مرتبط: 72 ویژگی که هر وب سایت تجارت الکترونیکی باید داشته باشد

 

ظهور بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بر این عقیده است که هدف قرار دادن مشتری در جستجوی فعال کالایی یا خدماتی مانند شما ، ارزش آن چیزی بیشتر از کاشتن بذر محصول یا خدمات شما در هنگام تعطیلات تجاری تلویزیون است.

 

همانطور که در ویدئو زیر مشاهده می کنید ، هزینه های تبلیغات در سال های اخیر کاملاً تغییر شکل داده است - و فقط با دور شدن مشتریان از روش های سنتی مصرف سرگرمی و کالاهای فیزیکی ، این روند همچنان ادامه دارد.

 

 

تبلیغات WARC-Global هزینه های 1980-2020 را انجام داده است

 

شرکت شما چگونه می تواند از این روند استفاده کند؟

همانطور که بیشتر و بیشتر مردم جهان می فهمند که باز کردن درب ورودی خود به روی تلی از مواد غذایی آماده ، مواد غذایی ، مواد غیر قابل فساد ، الکترونیک ... به گفته شما ، خرید کالاهای آنلاین فقط در حال افزایش است - براساس WARC ، در سال جاری در مجموع 183 میلیارد دلار است.

 

این یک میلیارد دلار با "ب" است ،

 

من می گویم زمان مناسب است که نگاهی به هزینه تبلیغات فعلی خود بیندازیم تا ببینیم آیا فرصتی برای متنوع سازی و قرار دادن کمی از دلار تبلیغات خود در سیستم های تجارت الکترونیکی مانند آمازون ، والمارت یا Google وجود دارد.

 

🔎 مرتبط: Shopify COVID-19 موج پیچیده ای از سازگاری مشاغل را بیان می کند

 

اگر شرکت شما محصولات جسمی مانند شگفت انگیزترین میز کار در محل کار در راحتی و در عین حال ایستاده در بیشتر مواقع را به فروش می رساند ، ممکن است از قبل به طور طبیعی با برخی تبلیغات هدفمند تلاش تجارت الکترونیکی خود را تکمیل کنید ، اما این بار من معنی آن: هیچ وقت مانند حال وجود ندارد.

 

گفته می شود ، اگر شرکت شما فقط به رسانه های سنتی مانند رادیو ، تلویزیون یا نامه های مستقیم برای نیازهای تبلیغاتی شما اعتماد می کند ، ممکن است واقعاً متعجب باشید که با جابجایی بخشی از بودجه خود چه مقدار پس انداز می کنید. علاوه بر این ، شما از داده های موجود برای واقعاً ردیابی ROI خود و تصمیم گیری آگاهانه در مورد هزینه هزینه دلار تبلیغاتی خود ، خوشحال خواهید شد

ماژول های php

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 10:02 | بازدید : 104
نویسنده : Admin | لینک ثابت | نظرات (0)

طراحی سایت نویسندگان پلی به سوی مخاطبان - طراحی سایت

 

در باکسی که به شما نمایش داده می شود باید اطلاعات زیر را وارد نمایید:

Type: در این بخش باید نوع رکورد را مشخص کنید. نوع رکورد مورد نظر که باید انتخاب شود همان A است.

Name: در این قسمت باید آدرس ساب دامین ایجاد شده را به صورت کامل و با فرمت sub.yourdomain.com وارد نمایید.به عنوان مثال blog.mizbanfa.net

IPv4 address: این قسمت را باید با آدرس آی پی هاست خود پر نمایید. این آدرس را می توانید همانند تصویر زیر از طریق بخش «Shared IP Address» در صفحه اصلی پنل مدیریتی هاست خود مشاهده نمایید یا از میزبانی وب خود درخواست نمایید. کاربران میزبان فا با مراجعه به ناحیه کاربری> بخش تاریخچه ایمیل می توانند ایمیلی تحت عنوان اطلاعات سرویس را بررسی نموده و آیپی سرور میزبان خود را کپی کنند.

بعد از وارد کردن اطلاعات فوق باید روی دکمه «Save» کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر

بدین ترتیب رکورد جدید برای ساب دامین مورد نظرتان ایجاد می شود. در نتیجه دیگر با مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر رو به رو نخواهید شد.

 

اگر در قسمت Proxy status ابرهای موجود نارنجی رنگ باشد یعنی کلودفلر برای رکورد مورد نظر فعال می باشد.

اگر ابرها خاکستری باشد یعنی cloudflare برای آن رکورد غیرفعال است.

با کلیک روی این ابرها می توانید وضعیت آنها را به حالت فعال یا غیرفعال تغییر دهید.

دقت کنید در صورت تهیه cdn از دیگر سرویس دهنده های فعال مثل ابر آروان نیز روال کار به همین شکل است. یعنی باید رکوردهای مربوط به ساب دامین های جدید خود را مطابق با آموزش های ارائه شده از طریق وب سایت این ارائه دهنده خدمات cdn ایجاد نمایید.

 

یکی از معمول ترین مشکلاتی که افراد در هنگام استفاده از سرویس cloudflare با آن مواجه می شوند، عدم فعالسازی آن برای ساب دامین ها و چگونگی تعریف رکوردهای جدید در آن است. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش بر این بوده است تا با ارائه آموزشی جامع به شما در مسیر حل مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر کمک کنیم. بدین ترتیب می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس کلودفلر را برای تمامی رکوردهای تعریف شده به ویژه رکوردهای ساب دامین خود فعال نمایید.

نصب مجنتو یکی از اقداماتی است که بسیاری از وبمستران همواره به دنبال آن هستند. اما گاهی ممکن است در این مسیر با خطاهایی رو به رو شوید که امکان نصب این فروشگاه ساز را از شما بگیرد. در چنین مواقعی شناسایی دلایل این خطاها و نحوه رفع آنها می تواند بسیار کمک کننده باشد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا نصمیم داریم نحوه رفع خطاهای نصب مجنتو را را به شما آموزش دهیم. پس اگر می خواهید با این خطاها آشنا شده و یاد بگیرید که چگونه به رفع مشکل در نصب مجنتو بپردازید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

 

آشنایی با خطاهای نصب مجنتو

رفع انواع مشکل در نصب مجنتو

آشنایی با خطاهای نصب مجنتو

هنگام نصب مجنتو روی هاست خود ممکن است با خطاهای مختلفی رو به رو شوید که امکان ادامه فرآیند نصب را از شما سلب کند. به همین دلیل باید با این خطاها آشنایی کامل داشته و نحوه رفع آنها را بدانید تا بتوانید در سریع ترین حالت ممکن مشکل در نصب مجنتو را رفع و فرآیند نصب را پیش ببرید. متداول ترین خطاهایی که ممکن است در این مسیر با آنها رو به رو شوید، ممکن است در خصوص یکی از موارد زیر باشد:

 

در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از مشکلات نصب مجنتو خواهیم پرداخت.

 

موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که شرکتی که از آن خدمات هاستینگ خود را تهیه می کنید، پیش نیازهای نصب مجنتو را دارا باشد. بهتر است قبل از تهیه سرویس خود این موضوع را بررسی و درباره آن سوال بپرسید. چرا که اگر پیش نیازهای این فروشگاه ساز روی سرور وجود نداشته باشد، شما امکان نصب و راه اندازی مجنتو را نخواهید داشت. همچنین می توانید پیش از هر کاری به کمک آموزش قدم به قدم زیر مراحل نصب مجنتو روی هاست خود را بررسی نموده و ببینید چه اشتباهی حین مراحل نصب انجام داده اید. اگر ارور مربوطه رفع نشد ادامه آموزش را مطالعه نمایید.

 

 آموزش گام به گام نصب مجنتو روی هاست سی پنل

 

رفع انواع مشکل در نصب مجنتو

به طور کلی ممکن است در هنگام نصب magento با یکسری از مشکلات رو به رو شوید و تا زمانی که آنها را رفع نکنید، نمی توانید فرآیند نصب را تکمیل نمایید. خطایی که شما ممکن است با آن رو به رو شوید در یکی از دسته های زیر قرار می گیرد:

 

مشکلات مربوط به نسخه php هاست

مجوزهای دسترسی

1. بررسی نسخه PHP

امکان بررسی نسخه PHP هاست شما از طریق بخش PHP Version Check امکان پذیر است. در صورتی که ورژن PHP هاست شما پایین تر از 5.4 باشد، در این قسمت با خطا رو به رو خواهید شد.

 

خطاهای نصب مجنتو

 

در چنینی حالتی باید به پنل مدیریتی هاست خود مراجعه کرده و از طریق بخش مربوطه ورژن PHP خود را تغییر دهید. البته لازم است در نظر داشته باشید که سرورهای هاستینگ های مختلف از نظر پشتیبانی از نسخه های PHP متفاوت هستند. پس در همان ابتدای کار و در هنگام خرید هاست باید به این نکته دقت لازم را داشته باشید.

 

 

 آموزش تغییر ورژن php در سی پنل  تغییر ورژن php در هاست دایرکت ادمین

 

2. بررسی تنظیمات PHP

در این بخش شما با موردی تحت عنوان PHP Settings Check مواجه خواهید شد. رایج ترین خطایی که ممکن است هنگام نصب مجنتو با آن رو به رو شوید، خطای always_populate_raw_post_data است. این خطا نشان می دهد که در پیکربندی فایل php.ini شما اشکالی وجود دارد و باعث می شود فرآیند نصب Magento دچار مشکل شود. به منظور حل این مشکل در نصب مجنتو باید وارد پوشه مربوط به PHP هاست خود شوید یا اینکه می توانید از طریق فایل php.ini اقدام کرده و عبارت always_populate_raw_post_data را در آن جستجو کنید.

منبع:

https://mizbanfa.net/blog/cms/fix-magento-installation-errors/

رفع خطای your connection is not secure در گوگل کروم

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 10:01 | بازدید : 14234
نویسنده : Admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

اصفهان وبسایت ✔️ # طراحی سایت در اصفهان

خطای SSL در مرورگر گوگل کروم کمی متفاوت خواهد بود. در صورتی که از این مرورگر استفاده کنید، هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL دارد، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که در آن پیغامی با عنوان your connection is not secure در گوگل کروم نمایش داده می‌شود.

 

 

 

برای رفع مشکل ssl در مرورگر کروم ابتدا روی دکمه Advanced کلیک کنید و سپس مشابه چیزی که در تصویر زیر میبینید روی دکمه (Proceed to Domain.com (Unsafe کلیک کنید.

 

 

 

در این صورت مشکل your connection is not secure در مرورگر گوگل کروم رفع شده و گواهی امنیتی تایید خواهد شد. حال به صفحه‌ی سایت مورد نظرتان انتقال خواهید یافت. به این نکته هم دقت داشته باشید که در مرورگر گوگل کروم نیز مشابه فایرفاکس اگر مشکل بخاطر تنظیمات ساعت سیستم نباشد، همچنان آیکون HTTPS به رنگ قرمز است فقط می‌توانید به محتوای سایت دسترسی داشته باشید. بنابراین همچنان داده‌های شما از HTTP لود شده و فاقد امنیت هستند.

 

حل مشکل certificate error در اینترنت اکسپلورر

در مرورگر Internet Explorer نیز هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL دارد، با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که در آن پیغام خطا به صورت this is a problem with this website’s security certificate نمایش داده خواهد شد.

 

ؤفع ارور ssl مرورگر

 

برای رفع مشکل ssl در مرورگر IE کافی است روی گزینه‌ی Continue to this website (not recommended) کلیک کنید تا به صفحه‌ی سایت مورد نظرتان منتقل شوید. توجه داشته باشید که در این مرورگر نیز شما در حالتی که قفل HTTPS فعال نیست وارد سایت خواهید شد و داده‌های رد و بدل شده در سایت فاقد امنیت هستند.

 

حل ارور invalid certificate در مرورگر Opera

هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL را دارد، اگر از مرورگر Opera استفاده کنید پنجره‌ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد که در آن پیغام خطای تایید SSL در مرورگر اپرا به صورت invalid certificate نمایش داده خواهد شد. اما به راحتی می توان نسبت به رفع مشکل ssl در مرورگر اقدام کرد. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

 

رفع ارور ssl مرورگر

 

برای رفع مشکل invalid certificate در مرورگر اپرا کافی است روی دکمه‌ی Continue Anyway کلیک کنید تا به صفحه‌ سایت مورد نظرتان منتقل شوید. در این مرورگر نیز مشابه مرورگرهای قبلی ممکن است قفل SSL به حالت فعال در نیاید که در این صورت نشان از رد و بدل شدن داده‌ها در محیطی غیر ایمن خواهد داشت.

 

تایید گواهی SSL در مرورگر Safari

هنگام ورود به سایتی که نیاز به تایید گواهی امنیتی SSL را دارد، از طریق مرورگر Safari با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که پیغام خطا با عنوان This Connection Is Not Private نمایش داده خواهد شد. در این مرحله باید روی گزینه visit this website کلیک کنید.

 

تایید گواهی SSL در مرورگر Safari

 

در این صورت برای رفع این مشکل مشابه تصویر بالا ابتدا روی دکمه Show Certificate کلیک کنید.

 

منبع:

https://mizbanfa.net/blog/other/web/fixed-the-connection-untrusted-error-in-browser/

حل مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 10:01 | بازدید : 346
نویسنده : Admin | لینک ثابت | نظرات (0)

طراحی سایت | طراحی سایت تهران | طراحی وب سایت تهران | سئو سایت | سه سوت وب

 

امنیت و سرعت سایت موضوعاتی هستند که وبمستران همواره به دنبال راه حلی مناسب برای بهبود آنها می باشند. در واقع اگر وب سایتی سرعت بارگذاری مناسبی را نداشته باشد یا نتواند امنیت لازم را برای خود و کاربرانی که وارد سایت می شوند تامین کند، خیلی راحت صحنه را به رقیبان خود واگذار خواهد کرد. خوشبختانه سرویسی تحت عنوان cloudflare وجود دارد که می توان در راستای اهداف از آن استفاده کرد. کلودفلر سرویسی است که به کمک آن می توانید عملکرد وب سایت خود را از نظر سرعت بارگذاری و امنیت بهبود ببخشید. اما مشکلی که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند، عدم فعالسازی این سرویس برای ساب دامین ها است. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم نحوه حل مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر را مورد بررسی قرار دهیم.

 

اتصال به کلودفلر

 

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

 

اتصال ساب دامین به کلودفلر

نحوه افزودن ساب دامین به کلودفلر

اتصال ساب دامین به کلودفلر

Cloudflare یک شبکه توزیع محتوا CDN (مخفف Content delivery network) است که به شما در زمینه حفاظت از وب سایت خود در برابر تهدیدات امنیتی و پیشگیری از سرقت اطلاعات کمک می کند. در کنار این موضوع کلودفلر در زمینه بهبود عملکرد وب سایت و افزایش سرعت بارگذاری اطلاعات نیز بسیار کمک کننده خواهد بود. در حالت عادی اطلاعات وب سایت خود را روی یک فضای مشخص که در واقع همان هاست می باشد، ذخیره می کنید. بدین ترتیب هر زمان که درخواستی توسط بازدیدکنندگان وب سایتتان ارسال شود، آن درخواست مستقیما به سرور میزبان فرستاده می شود. اما در واقع Cloudflare مجموعه ای از سرورها در چندین نقطه از جهان است که با یکدیگر در ارتباط هستند.

 

با استفاده از کلودفلر بازدیدکنندگان یک وب سایت به نزدیک ترین سرور CDN متصل می شود.

اطلاعات با سرعت بیشتری نمایش داده می شوند.

هر چقدر که فاصله افراد به پایگاه داده مربوطه نزدیک تر باشد، سرعت بارگذاری وب سایت نیز بیشتر بوده و کاربر به شکل سریع تری می تواند به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کند.

شما به راحتی می توانید وارد وب سایت این سرویس ارزشمند شده و نسخه رایگان یا تجاری آن را فعال نمایید. بعد از فعال سازی آن می توانید اقدام به اتصال دامنه ها و ساب دامین های خود به کلودفلر کرده و این قابلیت را برای تمامی دامنه های خود فعال نمایید. مشکلی که اغلب کاربران کلودفلر یا سرویس های توزیع محتوا با آن مواجه می شوند این است که زمان تعریف ساب دامین با ارور مواجه می شوند. در ادامه نحوه اتصال ساب دامین به کلودفلر را به شما آموزش خواهیم داد.

 

نحوه افزودن ساب دامین به کلودفلر

فرض می کنیم شما به یک شبکه CDN وصل هستید، بعد از اتصال دامنه به کلودفلر و اسکن اطلاعات وب سایت، تمامی رکوردهای DNS دامنه های وب سایت شما از جمله ساب دامین ها به صورت لیست وار نمایش داده می شود. اما اگر به هر دلیلی ساب دامین ها تشخیص داده نشدند یا بعد از اتصال به کلودفلر و اسکن اطلاعات قصد داشتید ساب دامین جدیدی را اضافه کنید، باید اقدام به افزودن رکورد جدید از طریق cloudflare کنید.

 

کلودفلر چیست

 

اما چگونه بعد از اتصال دامین به کلودفلر، ساب دامین های جدید را نیز متصل کنیم؟ این سوال ممکن ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده باشد. برای اینکه بتوانید ساب دامینی را به کلودفلر متصل کرده و در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در این مسیر اقدام به حل مشکل اتصال ساب دامین به کلودفلر نمایید، باید به ترتیب زیر پیش بروید:

 

در اولین مرحله باید وارد وب سایت کلود فلر به آدرس cloudflare.com شده و اقدام به ثبت نام در آن نمایید. اگر تاکنون اقدام نکرده اید از اموزش زیر کمک بگیرید.

 آموزش تصویری از استفاده از Cloud Flare جهت بهبود سرعت و امنیت

بعد از آن همانند تصویر زیر از طریق پیشخوان کلودفلر خود، منو «DNS» را انتخاب نمایید.

اتصال ساب دامین به کلودفلر

در صفحه ای که برایتان نمایش داده می شود باید به ایجاد a record برای ساب دامین مورد نظر اقدام کنید. به همین منظور روی دکمه «Add record» کلیک کنید.

منبع:
https://mizbanfa.net/blog/other/web/enable-cloudflare-for-subdomain-issue/